A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | LISA 1. Andmed IKT arengusuundade väljatöötamiseks | |||||||||||||||||||||||||
2 | Mooduli liik õppekavas | Moodul | EKAP | Õpetajad | Mooduli rakenduskavas sisalduvad teemad, mille õpetamisel kasutatakse IKT vahendeid ja arendatakse IKT pädevusi | Hetkel õppetöös kasutatavad E-kesk-konnad /programmid jms (loetelu) | Hetkel õppe-töös kasuta-tavad IKT seadmed (loetelu) | E-keskkondade ja IKT seadmete vajadus tulevikus? | Kas selle mooduli õpetamiseks on loodud moodle kursus? | Milliseid teemasid on sellel õppekaval võimalik e-kursusena tulevikus õpetada? | ||||||||||||||||
3 | PÕHIÕPINGUD | PÕHIÕPINGUD | ||||||||||||||||||||||||
4 | Karjääriplaneerimine ja ettevõtluse alused | 6 | Erle Tüür, Veiko Belials, Piret Mikko, Riina Tralla, Kaja Sander | 1) Sissejuhatus erialasse 2) Töötervishoid ja -ohutus 3) Asjaajamise alused 4) Arvutiõpetus 5) Ettevõtluse alused | Internet, videod, isegenereeruvad finantsprognoosid, Töötukassa kodulehel äriplaan. emta.ee deklaratsioonid, Loquiz keskkond retke koostamiseks, Asjaajamise alused: tekstitöötlusprogramm, internet - Riigi Teataja | arvuti, projektor, õpilase oma seade | Tahvelarvutid. | osaliselt, arvutiõpetuses Asjaajamises kunagi katsetasin IVA, kuid ei toiminud | Asjaajamise alused (osaliselt) | |||||||||||||||||
5 | Praktiline esmaabi | 2 | Andrus Lehtmets, Kaja Haljaste | Esmaabi I | Internet, videod, PP | Arvuti, projektor | ei | Ei, kuna tegemist on praktilise õppega | ||||||||||||||||||
6 | Looduse vahendamise metoodika | 4 | Helle Kont, Margus-Tarmo Pihlakas | 1) Looduse vahendamise metoodika 2) Esinemistehnika | Internet, videod, PP | Arvuti, projektor, videokaamera | ei | Ei, kuna tegemist on praktilise õppega | ||||||||||||||||||
7 | Klienditeenindus ja suhtlemine | 3 | Merle Aasna | 1) Klienditeeninduse alused 2) Grupp, koostöö, meeskonnatöö 3) Suhtlemine | Internet, videod, PP | Arvuti, projektor, videokaamera | Uuem videokaamera, et kvaliteet oleks parem | ei | Teema 1: vähesel määral (sissejuhatavad teoreetilised teemad) | |||||||||||||||||
8 | Turismigeograafia | 5 | Taavi Pae, Lili Kängsepp | 1) Eesti turismigeograafia 2) Maailma turismigeograafia | internet, PP, keskkonna andmebaasid, Moodle | Arvuti, projektor | Osaliselt maailma turismigeograafias | Osaliselt mõlemat | ||||||||||||||||||
9 | Keskkonnahoid | 4 | Vello Keppart | |||||||||||||||||||||||
10 | Erialane inglise keel | 7 | Reet Ainsoo | Kõik teemad | Internet, PP, online õppevahendid ja -keskkonnad | Arvuti, projektor | Ei | Osaliselt kõiki | ||||||||||||||||||
11 | ||||||||||||||||||||||||||
12 | ||||||||||||||||||||||||||
13 | SPETSIALISEERUMISEGA SEOTUD AINED | |||||||||||||||||||||||||
14 | Eesti maastikud | 4 | Kaidi Ariva, Vello Keppart | Kombineeritult ehk oleks | ||||||||||||||||||||||
15 | Eesti floora | 7 | Külli Kalamees-Pani, Aino Mölder, Evelin Saarva | Teema 2. Puittaimed. Teema: taimekooslused | Teema 2 ja taimekooslused: Internet+ Word ja PowerPoint | Teema 2 ja taimekooslused: Internetiga ühendatud arvuti ja projektor | Teema 2: Internetiga ühendatud arvuti ja projektor. Taimekoosluste õppimiseks tahvelarvutid, nutiseadmed | Ei | Teema 2: Vajadus puudub, kuna on praktiline õpe | |||||||||||||||||
16 | SPETSIALISEERUMISEGA SEOTUD AINED | Eesti fauna | 9 | Rein Kuresoo, Vahur Sepp, Elo Raspel, Vello Keppart, Tiiu Annuk | 1) Linnud 2) Imetajad 3) Kalad 4) Roomajad ja kahepaiksed 5) Putukad | Eluslooduse tundmaõppimiseks tehtud e-keskkonnad (nt e-elurikkuse andmebaas, elektroonilised määrajad), PP, Internet | Arvuti, projektor, linnuhäälte kuulamise masin :-) | Tahvelarvutid 10 tk | Ei | Ei, tegemist on praktilise õppega | ||||||||||||||||
17 | Loodus- ja matkaradade planeerimise alused | 5 | Lauri Toim, Aldo Reisberg | Loodus- ja matkaradade planeerimine Orienteerumine | Maa-Ameti Geoportaal, Metsaregister, GoogleMaps, YouTube, PowerPoint | GPS-vastuvõtjad, tahvelarvutid. | Tarvis 10 kaasaegset GPS vastuvõtjat ja 10 (pritsmekindlat)tahvelarvutit. Ilmastikukindlad pisikaamerad, mille abil saab salvestada pildi ja videomaterjali nii õpetaja kui õpilase sooritusest, et seda hiljem taasesitada. Kaugseire ja radade planeerimise läbiviimiseks kaameraga varustatud multikopter ehk droon. | Ei ole | Sissejuhatavaid teemasid navigeerimises ja fotogalerii. | |||||||||||||||||
18 | Matkamise alused | 7 | Eveli Habakuk | Matkamise alused | Internet, PP, Prezi | Arvuti ja projektor, nutitelefon | ei ole | Ei | Ei, tegemist on praktilise õppega | |||||||||||||||||
19 | Loodusturismi korraldus | 3 | Annereet Paatsi | Loodusturismi korraldus | Internet ja PP | Arvuti ja projektor | ei ole | Ei | Seda ehk võib olla isegi oleks | |||||||||||||||||
20 | Praktika | 35 | Erle Tüür | Praktikate elektrooniline hindamine | ||||||||||||||||||||||
21 | ||||||||||||||||||||||||||
22 | ||||||||||||||||||||||||||
23 | ||||||||||||||||||||||||||
24 | VALIKÕPINGUD | |||||||||||||||||||||||||
25 | VALIKÕPINGUD | Erialane soome keel | 7 | Margit Alliksaar | Tegusõnad, küsisõnad, käskiv/tingiv kõneviis, taimede nimetused | quizlet, padlet, keelesild, kahoot | arvuti | projektor | ei | taimede nimetused | ||||||||||||||||
26 | Erialane vene keel | 7 | Malle Purje | |||||||||||||||||||||||
27 | Suusamatkad | 2 | ||||||||||||||||||||||||
28 | Uisumatkad | 2 | ||||||||||||||||||||||||
29 | Rattamatkad | 2 | Aldo Reisberg | marsruudi koostamine, liikluseeskirjade tutvustamine | Google Maps, YouTube | Arvuti, projektor | ei | ei | ||||||||||||||||||
30 | Veematkad | 3 | ||||||||||||||||||||||||
31 | Tõukekelgumatkad | 2 | ||||||||||||||||||||||||
32 | Metsanduse alused | 3 | Erle Tüür | Osaliselt kõikide teemade puhul | Internet. PP. Prezi. Google Drive. Metsaregister jt metsanduslikud infosüsteemid | Arvuti ja projektor. | Tahvelarvutid. | Ei | Teoreetilisemaid teemasid on võimalik | |||||||||||||||||
33 | Loodusfotograafia | 3 | Sven Zacek, Veiko Belilas | Kogu moodul | Adobe Lightroom ajutine proovilitsents iga kord uuesti täpselt sessi ajaks, kui seda õpitakse | Arvutiklass ja projektor, õpilaste ja õpetaja isiklikud digifotokad | Adeobe Lightroom püsivalt arvutitesse, korralik digifotograafia komplekt (kaamera koos objektiivide, statiivi ja välguga)? | Ei | ||||||||||||||||||
34 | Jahindus | 3 | Einar Must | |||||||||||||||||||||||
35 | Metsauuendamine | 3 | Ülle Käärik | Uuendamisviidid | Internet, youtube | arvuti, projektor | pole vaja | On katsetamisel | tegemist on praktilise õppega, mõned teemad lisalugemiseks | |||||||||||||||||
36 | Turismiturundus | 3 | Kaja Sander | 1) turismiturundus 2) turismimajandus | Internet, videod, Töötukassa kodulehelt äriplaan ja isegenereeruvad finantsprognoosid | arvuti, projektor | tahvelarvuti | turismimajandus | ||||||||||||||||||
37 | Projektijuhtimine | 3 | ||||||||||||||||||||||||
38 | Süstemaatika | 3 | ||||||||||||||||||||||||
39 | ||||||||||||||||||||||||||
40 | ||||||||||||||||||||||||||
41 | ||||||||||||||||||||||||||
42 | ||||||||||||||||||||||||||
43 | ||||||||||||||||||||||||||
44 | ||||||||||||||||||||||||||
45 | ||||||||||||||||||||||||||
46 | ||||||||||||||||||||||||||
47 | ||||||||||||||||||||||||||
48 | ||||||||||||||||||||||||||
49 | ||||||||||||||||||||||||||
50 | ||||||||||||||||||||||||||
51 | ||||||||||||||||||||||||||
52 | ||||||||||||||||||||||||||
53 | ||||||||||||||||||||||||||
54 | ||||||||||||||||||||||||||
55 | ||||||||||||||||||||||||||
56 | ||||||||||||||||||||||||||
57 | ||||||||||||||||||||||||||
58 | ||||||||||||||||||||||||||
59 | ||||||||||||||||||||||||||
60 | ||||||||||||||||||||||||||
61 | ||||||||||||||||||||||||||
62 | ||||||||||||||||||||||||||
63 | ||||||||||||||||||||||||||
64 | ||||||||||||||||||||||||||
65 | ||||||||||||||||||||||||||
66 | ||||||||||||||||||||||||||
67 | ||||||||||||||||||||||||||
68 | ||||||||||||||||||||||||||
69 | ||||||||||||||||||||||||||
70 | ||||||||||||||||||||||||||
71 | ||||||||||||||||||||||||||
72 | ||||||||||||||||||||||||||
73 | ||||||||||||||||||||||||||
74 | ||||||||||||||||||||||||||
75 | ||||||||||||||||||||||||||
76 | ||||||||||||||||||||||||||
77 | ||||||||||||||||||||||||||
78 | ||||||||||||||||||||||||||
79 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | ||||||||||||||||||||||||||
81 | ||||||||||||||||||||||||||
82 | ||||||||||||||||||||||||||
83 | ||||||||||||||||||||||||||
84 | ||||||||||||||||||||||||||
85 | ||||||||||||||||||||||||||
86 | ||||||||||||||||||||||||||
87 | ||||||||||||||||||||||||||
88 | ||||||||||||||||||||||||||
89 | ||||||||||||||||||||||||||
90 | ||||||||||||||||||||||||||
91 | ||||||||||||||||||||||||||
92 | ||||||||||||||||||||||||||
93 | ||||||||||||||||||||||||||
94 | ||||||||||||||||||||||||||
95 | ||||||||||||||||||||||||||
96 | ||||||||||||||||||||||||||
97 | ||||||||||||||||||||||||||
98 | ||||||||||||||||||||||||||
99 | ||||||||||||||||||||||||||
100 |