A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||||||||||||||||||||||
2 | Mooduli liik õppekavas | Moodul | EKAP | Õpetajad | Mooduli rakenduskavas sisalduvad teemad, mille õpetamisel kasutatakse IKT vahendeid ja arendatakse IKT pädevusi | Hetkel õppetöös kasutatavad E-kesk-konnad /programmid jms (loetelu) | Hetkel õppe-töös kasuta-tavad IKT seadmed (loetelu) | E-keskkondade ja IKT seadmete vajadus tulevikus? | Kas selle mooduli õpetamiseks on loodud moodle kursus? | Milliseid teemasid on sellel õppekaval võimalik e-kursusena tulevikus õpetada? | ||||||||||||||||
3 | PÕHIÕPINGUD | PÕHIÕPINGUD | ||||||||||||||||||||||||
4 | 1. Sissejuhatus õpingutesse | 4,5 | Marko Loogus, Riina Tralla, Kaia Pilden | Koostab, vormistab praktikapäevikut ja praktika aruannet ning teeb keelelist korrektuuri. | Lauaarvutid | |||||||||||||||||||||
5 | 2. Joonestamise alused ja joonistamine | 4,5 | Lys Lepiksoo, Ene Luik-Mudist, Hannes Tilk | ÕV 2. koostab ja vormistab lihtsamad joonnised joonestusprogrammi abil | AutoCAD | Lauaarvutid | Võimsamad arvutid | jah (AutoCADi osas) | ||||||||||||||||||
6 | 3. Karjääri planeerimine ja ettevõtluse alused | 6 | Veiko Belials, Riina Tralla, Merle Aasna, Piret Mikko, Lys Lepiksoo, Kaja Sander | "Kutsestandardid ja Eesti kvalifikatsiooniraamistik; Õpioskused; Tööohutus; Töösuhted. Ettevõtluse alused." " Teema 4: Suhtlemine; teema 7: Ettevõtluse alused Ametikirjad | Internet (Riigi Teataja, töötukassa, statistikaamet, riigiportaal, äriseadustik, konjuktuuriinstituut), videod (youtube, intervjuu, tekstitöötlusprogramm areng), powerpoint | Arvuti, projektor, videokaamera | Ei | Teema 7: teoreetilised osad Ametikirjad (osaliselt); osad isikutestid | ||||||||||||||||||
7 | 4. Muru rajamine ja hooldamine | 9 | Kati Bachman, Marko Loogus | Muru rajamine ja hooldustööd- mahtude arvutamine ja tööde vormistamine | Maa-ameti kaardiserver, infootsinguks internet, Excel andmete töötlemiseks ja esitamiseks.kahoot.it, padlet.com, MS Office, youtube. com | Kooli arvutiklassi arvutid, oma seade, arvuti projektor | tahvelarvutid | ei | teooria osa ja iseseisvad tööd | |||||||||||||||||
8 | 5. Istutusalade rajamine ja hooldamine | 16,5 | Maria Jürisson, Evelin Saarva, Marko Loogus, Katrin Puskar, Aino Mölder | Teema 1.5. Puittaimed ja lisaks teised istutusalade rajamise ja hooldusega seotud teemad. | Teema 1.5. Puittaimed ja lisaks teised istutusalade rajamise ja hooldusega seotud teemad : internet infootsinguteks. Word, Excel ja PowerPoint õppematerjalide ja esitluste koostamiseks. | Teema 1.5 (puittaimed)ja lisaks teised istutusalade rajamise ja hooldusega seotud teemad : Internetiga ühendatud arvuti ja projektor | Teema 1.5 (puittaimed)ja lisaks teised istutusalade rajamise ja hooldusega seotud teemad : Internetiga ühendatud arvuti ja projektor | Ei Istutusalade teema Moodle kursus loodud, täiendamisel. | Puittaimede õpetamisel puudub e-kursuse järele vajadus, kuna tegemist on praktilise õppega. Istutusalade teema juures saaks erinevate materjale õpetamiseks kasutada e-kursust. | |||||||||||||||||
9 | 6. Sillutiste paigaldamine ja hooldamine | 12 | Lys Lepiksoo, Marko Loogus | Infootsinguks internet | Kooli arvutiklassi arvutid, oma seade | |||||||||||||||||||||
10 | 7. Puidust rajatiste ehitamine ja hooldamine | 12 | Hannes Tilk, Marko Loogus | Teema 1. Puidu liigid; Teema 3. Puitmaterjali mahu arvutamine; | Moodle kursus | Oma arvuti/tahvel/telefon | jah | |||||||||||||||||||
11 | 8. Müüride ehitamine ja hooldamine | 9 | Hannes Tilk, Marko Loogus | Teema 1. Materjalid; Teema 2.2 Materjali mahtude arvutamine | Moodle kursus | oma arvuti/tahvel/telefon | jah | |||||||||||||||||||
12 | 9. Keskkonnahoid ja maastiku hooldamine | 6 | Evelin Saarva, Helvis Koort, Ole Hütt, Sulev Tooming, Marko Loogus, Sulev Nurme | keskkonnaalased õigusaktid, maastikuehituse seos keskkonnakaitsega, loodusressursside säästlik kasutamine ja kaitse | Internet (Riigi Teataja, Maa-ameti kaardirakendus, EELIS), esitlusprogrammid | arvuti, projektor | tahvelarvutid | ei | keskkonnaalased õigusaktid, loodusressursside säästlik kasutamine ja kaitse | |||||||||||||||||
13 | VALIKÕPINGUD | |||||||||||||||||||||||||
14 | VALIKÕPINGUD | 1. Sisehaljastuse rajamine ja hooldamine | 3 | Maria Jürisson | Internet | Arvuti, projektor, telefon | Internetiga ühendatud arvuti ja projektor | EI | Toataimed | |||||||||||||||||
15 | 2. Masinate ja seadmete kasutamine ning hooldamine | 4,5 | ||||||||||||||||||||||||
16 | 3. Lokaalsete kuivendus- ja kastmissüsteemide paigaldamine ja hooldamine | 3 | Lys Lepiksoo | |||||||||||||||||||||||
17 | 4. Aiaveekogude rajamine | 3 | ||||||||||||||||||||||||
18 | 5. Piirete ehitamine | 9 | ||||||||||||||||||||||||
19 | 6. Mänguväljakute ja spordiplatside ehitamine | 3 | ||||||||||||||||||||||||
20 | 7. Maastikuehituslike eelarvete ja hinnapakkumiste koostamine | 1,5 | Lys Lepiksoo | |||||||||||||||||||||||
21 | 8. Juhendamine ja töögrupi juhtimine | 4,5 | ||||||||||||||||||||||||
22 | ||||||||||||||||||||||||||
23 | Aiadisaini alused | 12 | Heli Molok, Hannes Tilk | |||||||||||||||||||||||
24 | Üldtreening | 6 | Aldo Reisberg | ergonoomika | enda koostatud materjalid | arvuti,projektor | ei | ei | ei | |||||||||||||||||
25 | Puittaimed II | 6 | ||||||||||||||||||||||||
26 | Betoonitööd | 3 | Hannes Tilk | Teema 1. Materjalid | Moodle | Loomisel | osaliselt | |||||||||||||||||||
27 | Katusehaljastuse rajamine | 6 | ||||||||||||||||||||||||
28 | Looduskivi paigaldamine | 3 | ||||||||||||||||||||||||
29 | Minilaaduri juhtimine | 3 | Lys Lepiksoo | |||||||||||||||||||||||
30 | Puittaimede hooldamine (sh viljapuud, linnapuud) | 6 | Katrin Puskar, Marko Loogus | Mooduli teoreetilise osa edastamiseks ja iseseisva töö esitamiseks | Word, Powerpoint, Prezi, ÕIS | arvuti, projektor, dokumendikaamera | ei | teoreetilise osa läbimiseks | ||||||||||||||||||
31 | AutoCAD | 3 | Hannes Tilk | AutoCAD | Lauaarvutid | Võimsamad arvutid | on | |||||||||||||||||||
32 | Aiakunsti ajalugu | 1,5 | Ene Luik-Mudist | |||||||||||||||||||||||
33 | Taimeseadete valmistamine | 6 | Maria Jürisson | Interneti keskkond: http://lilleseadealgajatele.weebly.com/. | Internetiga ühendatud arvuti ja projektor | Moodle keskkond, weebly.com | Ei | Lõikelilled ja lõikeroheline, tööriistad ja abimaterjalid taimeseades, lilleseade disainid. Erinevad teemad: matuseseaded, pulmaseaded,tähtpäeva seaded. | ||||||||||||||||||
34 | Informaatika | 3 | ||||||||||||||||||||||||
35 | Saeõpetus ja raietöö alused | 12 | Erle Tüür, Helvis Koort, Ole Hütt, Sulev Tooming | |||||||||||||||||||||||
36 | Eneseväljendus | 3,5 | ||||||||||||||||||||||||
37 | Eesti maastikud | 3 | ||||||||||||||||||||||||
38 | Maastikuehituslike tööde valikpraktika | 12 | Marko Loogus | Moodle, internet, Word ja Excel | Arvuti | Lisa arvutid koolis, mida saaks igal ajal kasutada, kui õpilasel puudub arvutikasutamise võimalus | Jah | Hindamine ja tea toimub e-kursuses | ||||||||||||||||||
39 | ||||||||||||||||||||||||||
40 | ||||||||||||||||||||||||||
41 | ||||||||||||||||||||||||||
42 | ||||||||||||||||||||||||||
43 | ||||||||||||||||||||||||||
44 | ||||||||||||||||||||||||||
45 | ||||||||||||||||||||||||||
46 | ||||||||||||||||||||||||||
47 | ||||||||||||||||||||||||||
48 | ||||||||||||||||||||||||||
49 | ||||||||||||||||||||||||||
50 | ||||||||||||||||||||||||||
51 | ||||||||||||||||||||||||||
52 | ||||||||||||||||||||||||||
53 | ||||||||||||||||||||||||||
54 | ||||||||||||||||||||||||||
55 | ||||||||||||||||||||||||||
56 | ||||||||||||||||||||||||||
57 | ||||||||||||||||||||||||||
58 | ||||||||||||||||||||||||||
59 | ||||||||||||||||||||||||||
60 | ||||||||||||||||||||||||||
61 | ||||||||||||||||||||||||||
62 | ||||||||||||||||||||||||||
63 | ||||||||||||||||||||||||||
64 | ||||||||||||||||||||||||||
65 | ||||||||||||||||||||||||||
66 | ||||||||||||||||||||||||||
67 | ||||||||||||||||||||||||||
68 | ||||||||||||||||||||||||||
69 | ||||||||||||||||||||||||||
70 | ||||||||||||||||||||||||||
71 | ||||||||||||||||||||||||||
72 | ||||||||||||||||||||||||||
73 | ||||||||||||||||||||||||||
74 | ||||||||||||||||||||||||||
75 | ||||||||||||||||||||||||||
76 | ||||||||||||||||||||||||||
77 | ||||||||||||||||||||||||||
78 | ||||||||||||||||||||||||||
79 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | ||||||||||||||||||||||||||
81 | ||||||||||||||||||||||||||
82 | ||||||||||||||||||||||||||
83 | ||||||||||||||||||||||||||
84 | ||||||||||||||||||||||||||
85 | ||||||||||||||||||||||||||
86 | ||||||||||||||||||||||||||
87 | ||||||||||||||||||||||||||
88 | ||||||||||||||||||||||||||
89 | ||||||||||||||||||||||||||
90 | ||||||||||||||||||||||||||
91 | ||||||||||||||||||||||||||
92 | ||||||||||||||||||||||||||
93 | ||||||||||||||||||||||||||
94 | ||||||||||||||||||||||||||
95 | ||||||||||||||||||||||||||
96 | ||||||||||||||||||||||||||
97 | ||||||||||||||||||||||||||
98 | ||||||||||||||||||||||||||
99 | ||||||||||||||||||||||||||
100 |